Z początkiem sierpnia 2024 roku LinkedIn powiadomił o dodaniu weryfikacji dla stron firmowych. Mają one ułatwić pracownikom i klientom odnajdywanie oficjalnych profili organizacji, z którymi zamierzali nawiązać kontakt.
Jak podkreśla serwis, „autentyczność jest kluczem do tworzenia interakcji”. Według platformy, znak weryfikacji przez zasygnalizowanie, że jest to oficjalna strona, pomaga organizacjom w budowaniu zaufania wśród odbiorców.
Weryfikacje pojawią się w momencie, kiedy funkcja zostanie uruchomiona. Obok nazw firm znajdą się wtedy oznaczenia w kształcie tarczy, które będą widoczne zarówno dla administratorów stron, jak i dla użytkowników LinkedIna.
Źródło: linkedin.com
Serwis informuje, że podczas określania, czy strona powinna zostać zweryfikowana, bierze pod uwagę m.in. dokładność określonych punktów na stronie, w tym lokalizacji czy adresu URL witryny, aktywną obecność administratora, zgodność z zasadami platformy, a także sprawdza, czy strona jest zarejestrowana.
W przypadku, gdy dana strona nie otrzymała weryfikacji, jej administratorzy mogą przesłać prośbę i dołączyć do listy oczekujących.
Czytaj więcej: LinkedIn testuje płatną subskrypcję dla stron firmowych
(ao)
Źródło: linkedin.com, Introducing LinkedIn Page Verification, 1.08.2024