poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn wprowadza sponsorowane wiadomości InMail

LinkedIn wprowadza sponsorowane wiadomości InMail

LinkedIn udostępnia sponsorowane wiadomości InMail wszystkim użytkownikom. O nowej funkcji serwis informuje na business.linkedin.com.

Jak podaje LinkedIn, jednym z największych wyzwań komunikacji B2B jest przygotowanie komunikatu dostosowanego do konkretnej osoby. Dlatego też portal zdecydował się wprowadzić sponsorowane wiadomości InMail, które to ułatwią – pozwolą zaangażować odbiorców przez personalizowany przekaz. Usługa jest dostępna w zakładce Campaign Manager.

Jak dalej czytamy, InMail umożliwia bezpośredni kontakt z użytkownikami, którzy nie znajdują się w sieci kontaktów.

Nowe narzędzie pozwala dopasować wiadomość do grupy odbiorców, do tego można ją łatwo stworzyć, bez restrykcyjnych ograniczeń znaków. Jak podaje serwis, zoptymalizowano także możliwość dodawania przycisków Call to Action, dzięki czemu łatwiej rozpocząć rozmowę. Prostsze ma być również dotarcie do zaangażowanych użytkowników – sponsorowane InMail są dostarczane w czasie rzeczywistym, więc odbierają je tylko osoby aktywne – czytamy.

Ponad 100 reklamodawców wzięło udział w programie testowym poprzedzającym udostępnienie opcji wszystkim użytkownikom. Żeby mieć dostęp do sponsorowanych wiadomości InMail, trzeba korzystać z konta Premium. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj