LinkedIn testuje nowe funkcje, które mają zachęcić użytkowników do częstszego publikowania postów – informuje socialmediatoday.com.
Jedną z nich jest pulpit nawigacyjny, wprowadzany na platformę od lutego 2023 roku, dla użytkowników, którzy mieli włączony tryb twórcy w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Zapewnia on pełen przegląd skuteczności treści – czytamy.
Do pulpitu „Analityka i narzędzia” został także dodany kolejny element „Conversations happening now”, zapewniający listę tematów, które użytkownik mógłby poruszyć w swoich kolejnych postach. LinkedIn testuje również możliwość wymyślania tematów na publikacje przez sztuczną inteligencję.
Źródło: LinkedIn
Źródło: LinkedIn/Nima Owji
„Posty, które pojawiają się w tej sekcji, są oparte na treściach, które wcześniej opublikowałeś, oraz tematach, którymi mogą być zainteresowani Twoi odbiorcy. Możesz kliknąć na post, aby przejrzeć go bardziej szczegółowo i rozważyć ponowne zamieszczenie go z własnym komentarzem, aby dołączyć do rozmowy” – pisze LinkedIn. (zd)