LinkedIn pod koniec marca 2022 roku na swojej stronie poinformował, że udostępnia twórcom kolejne narzędzia, które mają wspierać ich w zwiększaniu zaangażowania społeczności i poprawianiu widoczności profili.
Źródło: linkedin.com
Źródło: linkedin.com
Serwis przekazuje, że wprowadza ulepszone narzędzia analityczne, które pomogą zweryfikować, jaki wpływ na odbiorców mają treści udostępniane na profilu. Twórcy otrzymali dostęp do statystyk takich jak łączna liczba wyświetleń czy zaangażowanie. LinkedIn w nadchodzących miesiącach planuje wprowadzać kolejne informacje i analizy. Platforma odświeża również statystyki dotyczące postów – użytkownicy otrzymają bardziej szczegółowe dane, m.in. wyświetlanie postów dla artykułów czy ulepszone klasyfikacje demograficzne.
Źródło: linkedin.com
Źródło: linkedin.com
Ponadto użytkownicy będą mogli dostawać powiadomienia o wszystkich opublikowanych postach, jeśli zdecydują się zasubskrybować konto przez naciśnięcie ikony dzwonka na górze profilu. Kolejną opcją jest dodanie podpowiedzi z sugestiami, co można powiedzieć w filmach profilowych. Pojawi się także informacja o tym, jak dużo osób go obejrzało.
Źródło: linkedin.com
Platforma w zeszłym roku udostępniła wybranym twórcom narzędzie do publikowania newslettera. Od tego czasu wielu użytkowników chętnie korzysta z tego rozwiązania. Po aktualizacji można będzie wyróżnić biuletyn w polecanej sekcji swojego profilu. Dzięki temu odbiorcy bez problemu znajdą jego najnowszą wersję.
Czytaj też: Firmy na LinkedInie zyskają możliwość tworzenia newsletterów
(as)