Linux Polska, spółka z branży IT, ponownie nawiązała współpracę z agencją Lightscape. Agencji powierzono działania z zakresu media relations, promocji konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media nowo utworzonej platformy SourceMation.
Na początku 2024 roku firma powierzyła agencji promowanie międzynarodowej konferencji Open Source Day, która poświęcona jest otwartym technologiom. Konferencja organizowana jest cyklicznie na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, a jej tegoroczna odsłona odbyła się w Warszawie.
W sierpniu 2024 roku strony rozszerzyły zakres wspólnych działań także o prowadzenie kanałów w social mediach uruchomionej niedawno platformy SourceMation, która służy do analizy ryzyka open source. Agencja odpowiada za strategię komunikacji w social mediach, tworzenie treści oraz oprawę graficzną.
Za działania na rzecz Linux Polska z ramienia agencji odpowiadają: Pamela Tomicka, PR & Marketing Managerka, Daniel Opałka, Account Executive, i Marta Kiępisty, Social Media & Visual Content Specialistka. Całościową obsługą koordynuje Paulina Kunicka, Project Management Directorka w Lightscape.
Strony nie informują o czasie obowiązywania kontraktu.
Lightscape realizuje cykliczne działania na rzecz Linux Polska od 2017 roku. Obejmują one przede wszystkim komunikację PR i budowanie relacji mediami zarówno ogólnopolskimi, jak i branżowymi. (kn)