niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLipton współpracuje z Warsaw Creatives

Lipton współpracuje z Warsaw Creatives

Warsaw Creatives zajmie się obsługą marki Lipton w zakresie influencer marketingu.

W kwietniu 2024 roku agencja wygrała przetarg na obsługę działań influencermarketingowych dla całego portfolio produktów LIPTON Teas oraz Infusions.

Warsaw Creatives odpowiada m.in. za opracowanie i realizację strategii advocacy marketingu dla linii produktowych: Lipton Fruit, Lipton Yellow Label, Lipton Green, Pukka oraz Saga, realizację kampanii z udziałem twórców internetowych, mającej na celu dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (millenialsi i pokolenie Z) oraz zwiększenie świadomości wśród obecnych konsumentów. Agencja wesprze też klienta przy niestandardowych działaniach wizerunkowych z udziałem influencerów, takich jak eventy, festiwale i warsztaty.

Po stronie Warsaw Creatives za działania dla Liptona odpowiedzialne są Patricia Smoleń, Influencer Marketing Director, oraz Agata Burkhardt, Influencer Marketing Specialist. Umowę zawarto do końca 2024 roku.

Za komunikację korporacyjną marki od kwietnia 2024 odpowiada Havas PR Warsaw. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj