Łódź prowadzi w Brukseli kampanię promocyjną w związku z jej staraniami o organizację międzynarodowej wystawy Expo 2022. Będzie też nowe logo – czytamy w rp.pl.
Łódzkie władze na wystawie w 2022 roku chcą prezentować problem rewitalizacji obszarów miejskich. „Warto kolejny raz pokazać Polskę w bardzo pozytywnym świetle” – przekonuje prezydent Hanna Zdanowska. Jej zdaniem miastu potrzeba czegoś, dzięki czemu zaistnieje ono na świecie. Jak zaznaczyła, organizowanie takiego wydarzenia jak International Expo jest doskonałą formą promocji – podaje Rzeczpospolita.
International Expo, o które chce się ubiegać stolica województwa łódzkiego może trwać od trzech tygodni do maksymalnie trzech miesięcy. Kampania promocyjna, która wystartowała w Brukseli, ma być kontynuowana w innych miastach, tak by Polska przekonała do siebie przynajmniej połowę ze 168 krajów zgrupowanych w burze wystawy światowej. „Czasu na promocję nie ma zbyt wiele, bo decyzja o organizacji International Expo ma zapaść jesienią 2017 roku”- czytamy.
Ruszyło także głosowanie na logotyp tzw. małego Expo w Polsce, które miałaby się odbyć w Łodzi w 2022 roku. Głosować można na jedną z trzech prac wyłonionych spośród ponad 180, które wpłynęły na specjalny konkurs – informuje z kolei Onet.pl. (mw)