niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościŁódź ma strategię promocji za 600 tys. zł

Łódź ma strategię promocji za 600 tys. zł

Łódź czekała aż 9 miesięcy na swój projekt promocji. Doczekała się hasła „Łódź centrum przemysłów kreatywnych”. Miasto ma czerpać z kultury offowej, designu, mody i przekonywać Polskę, że jest twórcze i niepowtarzalne – w myśl strategii za 600 tys. zł.

Gazeta Wyborcza Łodź informuje, że przedstawiciele Demo Effective Launching, krakowskiej agencji, która dokument przygoto­wała, jeszcze na początku prac zapewnia­li, że nie chcą łodzian zaskakiwać, tyl­ko pokazywać to, co w Łodzi najlep­sze. Jednak dla Marka Janiaka z Fundacji Ulicy Piotrkowskiej strategia nie jest ani dobra, ani odkrywcza: „»Centrum krea­tywne« to hasło miałkie, niemówiące o tym, jak miasto wygląda, co ofe­ruje, jak się w nim żyje, gdzie spędza się czas po pracy. Gdy otworzy się przewodnik po Paryżu, nie można nie natknąć się na opis Luwru. A w tej stra­tegii nie ma słowa o naszym centrum, architekturze”.

Marek Cieślak, wiceprezydent Łodzi, cenę za projekt uważa za zbyt wysoką jak na „wstęp do dyskusji”, jakim według niego w istocie dokument jest. Jego zdaniem, jak czytamy na łamach dziennika,  „więcej w nim opisów rzeczywistości niż propozycji. Hasła powinny być proste”. Dyskusja rozgorzała na dobre. Z dokumentem zapoznają się łódzcy radni. Na sesji 26 stycznia zdecydują, czy projekt będzie realizowany. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj