Ogłoszono zamówienie w trybie dialogu konkurencyjnego na opracowanie strategii programowo-promocyjnej dla miasta Łodzi oraz jej realizację w celu uzyskania przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Wybrana w dialogu firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz koordynację programu wydarzeń kulturalnych i promocyjnych oraz działań merytorycznych istotnych dla miasta w ciągu najbliższych trzech lat, czyli w okresie starań o przyznanie tytułu ESK2016. Wśród wymogów stawianych uczestnikom jest oparcie projektu o tzw. Raport Palmera („Report on European Capitals of Culture” przygotowany dla Komisji Europejskiej przez Palmer/Rae Associates, cz. 1 i cz.2)
Firmy biorące udział w dialogu muszą wykazać się kilkuletnim doświadczeniem w zakresie realizowania podobnych projektów. Co ciekawe, od ich pracowników wymaga się, aby co najmniej 3 z nich biegle władało językiem angielskim, a przynajmniej 1- hiszpańskim. Termin przyjmowania ofert mija 16 lutego 2009. Więcej informacji w ogłoszeniu zamówienia. (ał)