piątek, 24 stycznia, 2025

Łódź w BBC

BBC World we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi przygotowała 30-sekundowy spot reklamowy zatytułowany „Would You in Lodz?”. Ekipa filmowa BBC przyjechała do Łodzi, aby nakręcić składankę najciekawszych miejsc miasta i przygotowała 30-sekundowy spot reklamowy.

Pierwsza fala emisji miała miejsce między 3 września a 7 października 2007. Drugi etap ma, zgodnie z planem, wystartować w marcu 2008 r.

Po pierwszej emisji odnotowano, że jedna trzecia widzów BBC World przypominała sobie, że widziała kampanię reklamową na temat Łodzi, a odsetek ten pozostawał wysoki nawet po zakończeniu kampanii. Na koniec kampanii 33 proc. widzów BBC World, które obejrzało spot, kojarzyło miasto Łódź, a dla 10 proc spośród nich było ono bardzo dobrze znane.

Kampania objęła swoim zasięgiem łącznie 6,6 millionów ludzi, docierając do 29 proc. spośród osób często podróżujących i do 23 proc. spośród biznesmenów na wysokich stanowiskach. Spoty reklamowe zostały obejrzane ponad 10 millionów razy. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj