piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościŁodzi nic nie wychodzi

Łodzi nic nie wychodzi

Taki wniosek można wyciągnąć z „Bilansu Otwarcia”, zaprezentowanego przy okazji stu dni rządów komisarza Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego rolę prezydenta miasta po odwołanym w referendum Jerzym Kropiwnickim. Z prezentacji dołączonej do raportu dowiadujemy się  m. in., że Łódź „nie ma długofalowej strategii działań promocyjnych”, „nie istnieje powiązanie współpracy zagranicznej z celami promocyjnymi lub strategicznymi miasta”, brakuje procedur dotyczących podziału środków z zadania „Promocja Miasta poprzez sport” a przez opieszałość łódzkiego Biura Promocji nie odbyła się wystawa World Press Photo.

Jak zaznaczył w rozmowie z PRoto.pl  Wojciech Janczyk, pełniący obecnie obowiązki rzecznika prasowego prezydenta miasta, celem publikacji raportu było „przedstawienie stanu zastanego”. Odnośnie wpływu raportu na wizerunek miasta rzecznik stwierdził, że okrutna prawda jest lepsza niż piękne kłamstwa, a zmierzenie się z prawdą jest podstawą budowy wizerunku. (ks)

 

Raport oraz prezentacja dostępne są tu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj