Spółka Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny rozpisała przetarg na agencję. Firma planuje przyjąć 2-letnią strategię PR.
Zwycięzca przetargu, poza przygotowaniem strategii, będzie odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie serwisu prasowego do mediów lokalnych, ogólnopolskich oraz PAP, PR kryzysowy oraz prowadzenie konsultacji dla firm z Łódzkiego Inkubatora Technologicznego.
Jest to już drugi przetarg na działania PR ogłoszony przez łódzką spółkę w tym roku. Poprzedni został unieważniony, ponieważ ceny wskazane w dwóch ofertach (agencji Exacto i Grupy PRC) były wyższe od budżetu przeznaczonego na realizację usług (226 tys. zł. netto). Trzecią ofertę złożyła agencja 3PR, która została wykluczona z postępowania. Przyczyną było niedostarczenie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem… składek ZUS.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 16 lutego. Jedynym kryterium branym pod uwagę przy ich ocenie będzie cena. (ks)