Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR ogłosiło wyniki internetowego głosowania na nowe logo Polski. Na tym jednak nie koniec przygód ze „sprężyną”.
Głosowanie trwało od 14 listopada do 14 grudnia. Łącznie oddano w nim ponad 187 tys. głosów na 3 propozycje logo. Zostały one zaprojektowane przez agencję Saffron Brand Consultants, która odpowiada także za hasło promocyjne „Polska. Spring Into”. Jej usługi kosztowały łącznie 220 tys. euro. Zaprezentowane propozycje wzbudziły mieszane uczucia.
„W związku z tym, że dużo było krytycznych głosów dotyczących tego projektu, a my wsłuchujemy się we wszystkie glosy płynące z rynku na temat, uważamy, że na tym etapie tego procesu nie należy jeszcze rozstrzygać” – twierdzi dyrektor generalny SAR Paweł Tyszkiewicz, cytowany przez serwis rp.pl. „Zapraszamy wszystkie środowiska do wyrażania opinii, prowadzenia dyskusji i konsultacji wokół poszukiwania symbolu handlowego dla marki POLSKA” – czytamy na stronie, za pośrednictwem której internauci oddawali głosy.
Wyniki głosowania: