Lokalna Organizacja Turystyczna wypromuje „Krainę Lessowych Wąwozów” za unijne pieniądze – czytamy na łamach Dziennika Wschodniego Lubelskiego.
„Kraina Lessowych Wąwozów” jest inicjatywą ośmiu gmin – Nałęczowa, Kazimierza Dolnego, Puław, Wąwolnicy, Wojciechowa, Janowca, Opola Lubelskiego i Poniatowej.
700 tysięcy złotych pozyskane z Unii Europejskiej zostanie wydanie m. in. na opracowanie „Programu rozwoju i promocji produktów turystycznych”. Jak wyjaśnia na łamach Dziennika Wschodniego Wiesław Czerniec z Lokalnej Organizacji Turystycznej, LOT planuje wydanie mapy regionu kompatybilnej z systemem GPS, oznakowanie tablicami głównych atrakcji turystycznych, udział w targach turystycznych oraz organizację imprez z cyklu „Hity turystyczne Krainy Lessowych Wąwozów”
Po unijne pieniądze na finansowanie kampanii promocyjnej sięgają także władze województwa małopolskiego, o czym donosi Dziennik Polski. Jedną z twarzy nowej kampanii regionu będzie Justyna Kowalczyk, która na zawodach Pucharu Świata będzie występowała w stroju z logo Małopolski oraz napisem „visit małopolska”.(ks)