poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLOT próbuje przekonać, że państwowe dofinansowane ma sens

LOT próbuje przekonać, że państwowe dofinansowane ma sens

Za pojawiającymi się od niedawna reklamami „Twoich nowych linii lotniczych” stoi najprawdopodobniej LOT – czytamy w Pulsie Biznesu. Według eksperta rynku lotniczego, Eryka Kłopotowskiego, „to po prostu walka na polu PR-u, która ma pokazać, że LOT się zmienia i pieniądze, które dostaje od skarbu państwa, nie pójdą na marne”.

„Twoje nowe linie lotnicze” kuszą w mediach możliwością zakupu biletów lotniczych przez aplikację mobilną czy telefon, połączeniami do lotnisk w cen­trach miast, brakiem opłat za bagaż podręczny czy nadawa­ny, smacznymi przekąskami nowoczesną flotą. To prawdopodobnie kampania narodowego przewoźnika – jeden z internautów odkrył, że jedno ze zdjęć wykorzystanych na stronie „nowych linii lotniczych” ma nazwę „Studio: prace: LOT: 318272 – Wierze w lot – prasa traser”. Sam LOT nie potwierdza, że to jego kampania.

„Wszystko pasuje do LOT-u jak ulał. Ta akcja to po prostu walka na polu PR-u, która ma pokazać, że LOT się zmienia i pieniądze, które dostaje od skarbu państwa, nie pójdą na marne” – twierdzi Kłopotowski. I przypomina, że przez ostatnie pół roku wokół pojawiło się wiele spekulacji na temat tych linii lotniczych.

Jego zdaniem każda akcja poprawiająca wizerunek tej spółki jest dobra – o ile nie jest zbyt kosztowna. Jak czytamy, dla przykładu powitanie Boeinga 787 miało kosztować 250 tys. zł, a LOT nigdy nie zaprzeczył tym doniesieniom. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj