piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLotniczo-akademicka strategia

Lotniczo-akademicka strategia

O tym, co ustalono podczas narady PR-owców z samorządowcami z Rzeszowa i jak w związku z tym będzie promowane miasto, pisze Gazeta Wyborcza Rzeszów. Prace nad pięcioletnią strategią promocyjną są już na półmetku.

Agencja Public Profits zrobiła wśród mieszkańców Rzeszowa badania na temat słabych i mocnych stron ich miasta, pisze Artur Gernard. Ich wyniki mają zaważyć na ostatecznym kształcie strategii promocyjnej Rzeszowa. Okazało się, że dla rzeszowian silną stroną miasta jest tamtejszy ośrodek akademicki i lokalny przemysł lotniczy. Minusem natomiast okazał się brak długofalowej strategii promocji miasta, brak ładu przestrzennego oraz niedostateczna oferta atrakcji kulturalnych.

Na tej podstawie, jak czytamy, agencja obrała cztery kierunki strategii, a jednym z nich jest promowanie miasta jako stolicy polskiego lotnictwa. Więcej szczegółów na ten temat Public Profits ma przedstawić pod koniec października. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj