O tym, co ustalono podczas narady PR-owców z samorządowcami z Rzeszowa i jak w związku z tym będzie promowane miasto, pisze Gazeta Wyborcza Rzeszów. Prace nad pięcioletnią strategią promocyjną są już na półmetku.
Agencja Public Profits zrobiła wśród mieszkańców Rzeszowa badania na temat słabych i mocnych stron ich miasta, pisze Artur Gernard. Ich wyniki mają zaważyć na ostatecznym kształcie strategii promocyjnej Rzeszowa. Okazało się, że dla rzeszowian silną stroną miasta jest tamtejszy ośrodek akademicki i lokalny przemysł lotniczy. Minusem natomiast okazał się brak długofalowej strategii promocji miasta, brak ładu przestrzennego oraz niedostateczna oferta atrakcji kulturalnych.
Na tej podstawie, jak czytamy, agencja obrała cztery kierunki strategii, a jednym z nich jest promowanie miasta jako stolicy polskiego lotnictwa. Więcej szczegółów na ten temat Public Profits ma przedstawić pod koniec października. (ał)