W połowie marca 2025 roku agencja LoveBrands Group poinformowała o dołączeniu do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji wspierającej działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej. W strukturach IAB Polska znajduje się blisko 250 firm członkowskich reprezentujących podmioty działające w branży. Teraz dołącza do nich agencja komunikacji marketingowej 360°.
Jak wyjaśnia LoveBrands Group, wymiana wiedzy i doświadczeń z organizacjami działającymi w stowarzyszeniu, a także aktywne kształtowanie rynku digitalowego to kluczowe czynniki, które wpłynęły na decyzję zarządu agencji o dołączeniu do IAB Polska.
„Rynek marketingowy w Polsce rozwija się dynamicznie. Chcemy odpowiedzialnie go kształtować, wspólnie z IAB Polska wyznaczając m.in. standardy jakości. Jako agencja komunikacji marketingowej 360° w naszych codziennych działaniach bazujemy na strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów. Dlatego pogłębianie wiedzy i wymiana doświadczeń z innymi przedsiębiorstwami z branż marketingowej i interaktywnej są dla nas istotne” – przekazała Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group. „Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach Grup Roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego” – dodała.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest częścią międzynarodowej organizacji działającej w 45 krajach i zrzeszającej uczestników rynku interaktywnego. Organizacja prowadzi działania badawcze, edukacyjne, promocyjne oraz zapewnia członkom ochronę prawną. (kn)