piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLoveBrands Group współpracuje z Bankiem Pocztowym

LoveBrands Group współpracuje z Bankiem Pocztowym

Od października 2024 roku do grona klientów LoveBrands Group należy Bank Pocztowy. Agencja zajmuje się strategią, kreacją i działaniami marketingowymi instytucji w modelu 360.

LoveBrands Group odpowiada za projektowanie i realizację całościowych kampanii reklamowych dla banku, a także akcji dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz przez media społecznościowe.

Agencja przekazuje, że Bank Pocztowy do tej pory budował swoją markę w oparciu o takie filary jak dostępność, bezpieczeństwo, polskość i prostota rozwiązań. W ostatnim czasie nacisk w komunikacji kładziono na ostatni z wymienionych aspektów.

LoveBrands Group postanowiło kontynuować opieranie się głównie na prostocie. Agencja zaprezentowała odbiorcom ambasadora instytucji Adama Małysza jako polskiego „everymana”, który w życiu kieruje się zasadą „im prościej, tym lepiej”. W nowej kreacji Banku Pocztowego podkreślono, że nowoczesne, technologiczne produkty instytucji stanowią odpowiedź na życiową filozofię, którą podziela wiele osób, w tym zarówno te młodsze, jak i starsze. Bank Pocztowy ma być odpowiedzią na ich oczekiwania.

Jak podaje agencja, w kompozycji nowego key visuala dla banku, skupiła uwagę odbiorców na postaci Adama Małysza. Przekaz został uzupełniony ilustracyjnym tłem oraz rekwizytami. „W warstwie copy zaproponowaliśmy prosty, acz angażujący odbiorców, zabieg: Adam deklaruje, jak chciałby, żeby funkcjonował bank, by było prościej, a bank od razu odpowiada, prezentując gotowe rozwiązanie. Całość wieńczy hasło Banku Pocztowego »Im prościej, tym lepiej« stanowiące swoistą puentę przekazu” – informuje Dariusz Szubiak, Art Director LoveBrands Group.

Za koncepcję kreatywną i nową identyfikację wizualną Banku Pocztowego odpowiadają Rafał Leski, Creative Director, oraz Dariusz Szubiak, Art Director. Działania w internecie, w tym prowadzenie mediów społecznościowych marki będzie realizował zespół May Sałygi, Head of Digital, a za koordynowanie wszystkich działań w modelu omnichannel odpowiada Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations.

Agencja została wybrana w przetargu. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj