LoveBrands Group z okazji 10-lecia wprowadza nową identyfikację wizualną. Jak tłumaczy agencja, chce nadążyć za dynamicznym rynkiem marketingowym, a nowa komunikacja wizualna bazuje na wieloletniej filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. Wprowadzono również zmiany w strukturze organizacyjnej agencji m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze reklamy i produkcji.
LoveBrands Group jest agencją komunikacji marketingowej 360 i zajmuje się opracowywaniem zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, tworzeniem strategii komunikacyjnych i strategii marki, kreacją i realizacją crossplatformowego contentu, a także planowaniem kampanii mediowych, digital, PR, influencer marketingiem czy public affairs – czytamy w informacji prasowej.
Nowa komunikacja wizualna LoveBrands Group ma podkreślać dynamizm zmian. Została ona stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji. Jak opisuje Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group, „nowy logotyp agencji łączy w sobie klasyczną elegancję i lekkość, a zarazem plastyczność i nowoczesność”. Komunikację wizualną ma dopełniać i rozwijać hasło „The Brand New Story”, które, według Leskiego, „ucieleśnia filozofię budowania brandów na podstawie autentycznych i wciągających historii oraz prawdziwych emocji”. Te z kolei mają pomagać w tworzeniu trwałych relacji z odbiorcami.
„Nasze podejście do kreatywnej komunikacji wywodzi się z klasycznych fundamentów kreacji, a jednocześnie wyraża otwartość na budowanie nowej historii brandów w odpowiedzi na szeroko rozumiane zmiany otaczającej nas rzeczywistości i trendy rynkowe. To dlatego bohaterami nowej linii kreatywnej są właśnie pracownicy LoveBrands Group. Ich silne i wyraziste osobowości oddaje nieszablonowa sesja zdjęciowa, świadomy dobór stylizacji inspirowanych klimatem nowojorskiej ulicy oraz oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z silnym, wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo” – mówi Leski.
Od lewej poprzednie logo i nowe logo
Działania LoveBrands Group prowadzą współpracujące ze sobą w sposób zintegrowany zespoły, które świadczą usługi w ośmiu obszarach: strategy & research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing oraz events. Dla klientów z branży healthcare agencja przeznaczyła odrębny zespół, który bierze pod uwagę ograniczenia komunikacyjne działań, których odbiorcami są pacjenci, lekarze czy decydenci systemu ochrony zdrowia.
Dotychczas w ramach agencji działały cztery brandy, które teraz zostały przekształcone w działy. Odpowiedzialni za nie będą przedstawiciele zarządu spółki. Dorota Bieniek, Chairman, LoveBrands Group, będzie odpowiadać za działy healthcare, client service, digital, events i office management, Joanna Niemiec, Vice-Chairman, Strategy & Communication, LoveBrands Group, za działy strategy & research i communications, a Jacek Stalewski, Vice-Chairman, Advertising, LoveBrands Group, za dział creative & production. Zmianie ulegną również nazwy stanowisk. (ao)