Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LoveBrands Medical wspiera Gedeon Richter przy projekcie. w styczniu 2021 roku lovebrands medical rozpoczęło współpracę z firmą farmaceutyczną gedeon richter, która po raz siódmy organizuje kampanię „recepta na sukces” – projekt skierowany do studentów farmacji i medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek. w ramach tegorocznej edycji, lovebrands medical przygotowało strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „wspólnie w obliczu zmian” (#wspólniewobliczuzmian), której celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z ustawy o zawodzie farmaceuty. w ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji oraz edukacyjnych streamingów z udziałem ekspertów. dodatkowo zajmuje się działaniami z zakresu media relations, a także content i influencer marketingu. z ramienia agencji za działania odpowiadają marta domańska, head of lovebrands medical, mateusz konwerski, communications consultant, oraz martyna gnilańska, communications asistant. umowę zawarto w wyniku przetargu, a współpraca potrwa do grudnia 2021 roku. poprzednią – szóstą edycję – gedeon richter zrealizowało z agencją lovebrands relations , która stworzyła lovebrands medical. (kd).
W styczniu 2021 roku LoveBrands Medical rozpoczęło współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter, która po raz siódmy organizuje kampanię „Recepta na sukces” – projekt skierowany do studentów farmacji i medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek. W ramach tegorocznej edycji, LoveBrands Medical przygotowało strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian), której celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z ustawy o zawodzie farmaceuty.
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji oraz edukacyjnych streamingów z udziałem ekspertów. Dodatkowo zajmuje się działaniami z zakresu media relations, a także content i influencer marketingu.
Z ramienia agencji za działania odpowiadają Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski, Communications Consultant, oraz Martyna Gnilańska, Communications Asistant. Umowę zawarto w wyniku przetargu, a współpraca potrwa do grudnia 2021 roku. Poprzednią – szóstą edycję – Gedeon Richter zrealizowało z agencją LoveBrands Relations, która stworzyła LoveBrands Medical. (kd)