LoveBrands Medical po raz kolejny zajmie się komunikacją projektu „Recepta na sukces” organizowanego przez Gedeon Richter Polska. Temat przewodni ósmej edycji to rozwój i kariera przyszłych farmaceutów.
LoveBrands Medical, czyli komórka komunikacji zdrowotnej w LoveBrands Group, odpowiada za projekt „Recepta na Sukces” Gedeon Richter Polska w wyniku przedłużenia dotychczasowego kontraktu. LB Medical odpowiadało już za realizację dwóch poprzednich edycji programu.
Agencja w tym roku przygotowała koncepcję komunikacyjną opartą na haśle „Ścieżki Kariery Farmaceuty”. Tematem przewodnim tej edycji programu jest bowiem kariera zawodowa studentów farmacji jako zawodu przyszłości. Kampania ma na celu wspieranie przyszłych farmaceutów w rozwoju i wyborze ścieżek kariery zawodowej.
LoveBrands Medical odpowiada za całościową realizację kampanii – do zadań agencji należą organizacja warsztatów dla przyszłych farmaceutów, prowadzenie badań, działania media relations, a także content marketing oraz influencer marketing.
Z ramienia LB Medical realizację działań nadzorują Marta Domańska, dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski, Communications Consultant, oraz Martyna Gnilańska, Junior Communications Consultant. (mb)