LoveBrands Relations wraz z końcem kwietnia 2019 roku dołączyło do międzynarodowej sieci agencji 3AW, które cechują się zintegrowanym podejściem do komunikacji. Ze strony polskiej firmy za prowadzenie projektów we współpracy z 3AW i wymianę know-how odpowiadają Dorota Bieniek-Kaska (prezes), Joanna Niemiec (wiceprezes i główny strateg) i Monika Błaszczak (strateg i manager ds. rozwoju).
Agencja jest na etapie wdrażania się w system współpracy z innymi członkami sieci i zapoznawania się z pierwszymi propozycjami współpracy z zagranicy.
3AW sama zgłosiła się do LoveBrands Relations z propozycją dołączenia. „Z punktu widzenia klientów sieci polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych. Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym” – tłumaczy w komunikacie María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.
Obecnie, włącznie z Polską, organizacja działa na terenie 29 krajów. Oprócz Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii – gdzie 3AW powstało – agencje członkowskie pochodzą z m.in. Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratów Arabskich, Rosji, USA, Chin, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA. Pełną listę krajów można przejrzeć na stronie organizacji.
LoveBrands Relations jest obecnie jedynym przedstawicielem sieci 3AW w Polsce. (mp)