poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLoveBrands Relations odpowiada za komunikację programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

LoveBrands Relations odpowiada za komunikację programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Od lutego 2020 roku LoveBrands Relations wspiera komunikacyjnie ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną „1000 pierwszych dni dla zdrowia”. Ma ona na celu informowanie rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspieranie w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia.

LoveBrands Relations odpowiada za obsługę PR programu. Zajmuje się relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.

Z ramienia agencji za działania odpowiadają Zuzanna Bieńko, Communications Expert, oraz Dominika Kaczyńska, Communications Consultant. LoveBrands Relations wybrano w przetargu. Strony nie podają innych szczegółów współpracy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj