Agencja została wybrana do przygotowania i przeprowadzenia kampanii „Bezpieczne i skuteczne leczenie hemofilii w Polsce”, w ramach globalnych działań Novo Nordisk pt. „Razem zmieniamy życie z hemofilią”. To kolejny projekt realizowany przez LoveBrands Relations dla Novo Nordisk. Agencja zajmuje się także realizacją kampanii społecznej „Ścigamy się z cukrzycą”.
Novo Nordisk jest inicjatorem raportu „Hemofilia – Analiza systemów zarządzania i gospodarowania czynnikami krzepnięcia w Europie”, który został opublikowany w październiku 2014 roku. Z raportu wynika, że w Polsce zużycie czynnika krzepnięcia jest na całkiem przyzwoitym poziomie, jednak chorzy nie mają dostępu do nowoczesnych, bezpiecznych leków. Polska z powodu braku ośrodków opieki nad chorymi, odbiega też od standardów innych krajów Europy.
Zadania LoveBrands Relation obejmować będą: realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania public affairs, przygotowanie stron www oraz prowadzenie działań z zakresu CSR. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę. (mw)