Agencja LoveBrands w związku z rozwojem oferty zmienia nazwę na LoveBrands Group. Chce też mocniej skupić się na działaniach z zakresu digital marketingu, w związku z czym marcu 2021 roku uruchamiła nowy brand – LoveBrands Digital. Poza nim w skład grupy wchodzą LoveBrands Relations, LoveBrands Events oraz LoveBrands Medical.
Agencja wyróżnia cztery kluczowe obszary kompetencyjne LoveBrands Digital – brand strategy, content & social, kreacja i produkcja oraz analityka i media. Agencja ma też własne studio do produkcji treści wideo i audio.
Logo LoveBrands Digital
„Od roku bacznie śledzimy trendy związane z funkcjonowaniem w zupełnie nowej rzeczywistości. Postęp w konsumpcji mediów digitalowych jest oczywistą konsekwencją tego, jak zmieniła się nasza codzienność. I chociaż, jako Grupa, bardzo szybko zaadoptowaliśmy się do nowych warunków, to przyszedł czas, aby tę naszą digitalową kompetencję ustrukturyzować, a tym samym zwiększyć jej efektywność zarówno dla nas, jak i naszych klientów. Obecnie wydatki na reklamę w internecie przewyższają te na TV, a potencjał stale rośnie. Nowe platformy, nowe formaty, nowe trendy niosą niesamowite możliwości dla wszystkich konsumentów digitalu. Z naszej perspektywy, kluczową kwestią jest maksymalizacja efektywności dla naszych klientów i wyprzedzanie trendów. Bo prawda jest taka, że o uwagę użytkownika w internecie coraz trudniej” – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Group.
Funkcję Head of LoveBrands Digital objęła Natalia Skrzypek. Skrzypek ma ponad dziesięć lat doświadczenia w budowaniu obecności marek w mediach digitalowych, opracowywaniu działań w social mediach i zarządzaniu zespołem po stronie agencji. Jest trenerką nowych mediów, prelegentką oraz autorką publikacji na temat wartości mediów społecznościowych. Ukończyła dziennikarstwo, jest też absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku podyplomowym zarządzanie marką. Certyfikowana DIMAQ Professional IAB oraz Facebook Certified Media Planning.
Natalia Skrzypek
(mb)