Były redaktor naczelny „PC Worlda” będzie odpowiadał za obsługę klientów z obszaru IT i nowych technologii.
Ludwik Krakowiak przez wiele lat związany był z wydawnictwem IDG, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „PC World”. Jako dziennikarz specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. Jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
W Profeinie będzie tworzył i realizował strategie komunikacji dla klientów agencji z obszaru IT i nowych technologii.
Profeina to kilkuosobowa agencja komunikacji i PR działająca od 2011 roku, wyspecjalizowana w obsłudze startupów, firm technologicznych oraz e-commerce. przedsięwzięć. Do obecnych klientów agencji należą m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon. (red)