sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLufthansa szuka globalnej agencji PR

Lufthansa szuka globalnej agencji PR

Jak podaje holmesreport.com, Lufthansa rozpoczyna poszukiwania pierwszej globalnej agencji public relations, której przewoźnik lotniczy powierzyłby budżet na komunikację. Takie rozwiązanie ma uspójnić działania firmy.

Cała niemiecka grupa, w tym jej poszczególne marki takie jak Eurowings, Swiss i Austrian Airlines, jest obecnie obsługiwana przez różne agencje, np. w Europie współpracuje z Burson-Marsteller, a w Azji z Ketchum – czytamy. Jak wskazuje źródło, Lufthansa chce zweryfikować dotychczasowe współprace z agencjami i zmniejszyć liczbę firm, z którymi kooperuje.

Theholmesreport.com sugeruje, że niemiecki przewoźnik decyzję o wyborze globalnej firmy PR-owej podejmie wiosną 2018 roku. (pp)

Czytaj też: Nowy wygląd samolotów Lufthansy

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj