Z początkiem stycznia 2025 roku Maciej Krzysztoszek został dyrektorem komunikacji korporacyjnej oraz eventów w UNIQA Polska. Nadal pełni też funkcję rzecznika prasowego firmy ubezpieczeniowej.
Z UNIQA Polska Krzysztoszek związany jest od lipca 2023 roku. Do tej pory odpowiadał za komunikację korporacyjną i PR. Teraz zadania jego zespołu powiększono o organizację eventów i utworzono dział komunikacji korporacyjnej i eventów. Zespół pod kierownictwem Krzysztoszka realizuje całościowe działania z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz koordynuje eventy o charakterze wizerunkowym.
Krzysztoszek ma niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe, które najpierw zdobywał jako dziennikarz w redakcjach biznesowych, a później w komunikacji korporacyjnej i PR. Do branży ubezpieczeń wrócił po ponad dwóch latach w Grupie Amica, gdzie pełnił funkcję Corporate Communications and ESG Managera oraz rzecznika prasowego.
Do Grupy Amica przeszedł z towarzystwa ubezpieczeniowego Link4. Przez cztery lata był rzecznikiem prasowym tej firmy i zarządzał komunikacją korporacyjną, w tym relacjami z mediami, działaniami wizerunkowymi i komunikacją wewnętrzną. Wcześniej kierował projektem pod nazwą European Fintech Forum, fundacją wspierającą rozwój innowacji finansowych w Polsce. W latach 2013–2017 był z kolei związany był z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie odpowiadał za kontakty z dziennikarzami i realizował kampanie społeczne. Ma też ośmioletnie doświadczenie w dziennikarstwie.
Od 2018 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i klubu rzeczników prasowych w stowarzyszeniu, a także koordynatorem klubu investor relations w PSPR.
Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także Università degli Studi di Milano, gdzie studiował nauki polityczne, oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył finanse i rachunkowość oraz studia podyplomowe public relations i strategiczne komunikowanie w firmach. (mb)