W styczniu 2025 roku Maciej Nuckowski dołączył do Instytutu Monitorowania Mediów na stanowisko dyrektora działu sprzedaży i obsługi klienta.
Jak wyjaśnia IMM, dział sprzedaży i obsługi klienta firmy w ostatnim czasie powiększył się oraz ulega dalszej transformacji i dostosowaniu się do wzrastającej liczby klientów. Maciej Nuckowski jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne pracą tego zespołu. Z ramienia zarządu działem kieruje Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM nadzorujący pion sprzedaży i marketingu.
Nuckowski ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w różnych branżach, m.in. w międzynarodowych korporacjach takich jak Xerox czy IBM. Ostatnio był związany z polskim start-upem ZeroQs i odpowiadał za strategię jego rozwoju.
Przez blisko pięć lat pełnił funkcje zarządcze w Diebold Nixdorf – firmie specjalizującej się w rozwiązaniach samoobsługowych dla sektora finansowego i detalicznego. Niemal dziesięć lat spędził w firmie Xerox, gdzie obejmował stanowiska menedżera i dyrektora odpowiedzialnego za sprzedaż. Wcześniej pracował w IBM jako Executive Account Manager kierujący sektorem podróży i transportu.
Nuckowski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.