Maciej Szaroleta został dyrektorem strategii w poznańskiej agencji Albedo Marketing. Stanowisko szefa działu Field Marketingu objęła z kolei Małgorzata Megger.
Maciej Szaroleta w Albedo Marketing oprócz kierowania działem strategii, będzie też odpowiedzialny za PR agencji. Poprzednio związany był z agencją Hill+Knowlton Strategies, gdzie od stycznia 2013 roku kierował działem Brand. Wcześniej pracował m.in. w agencji interaktywnej Galileo Interactive, a także opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec. Szaroleta w Albedo Marketing zastąpił Martę Halską, która rozstała się z agencją.
Małgorzata Megger objęła nowo utoworzone stanowisko szefa działu Field Marketingu. Jest odpowiedzialna za zarządzanie ogólnopolską strukturą regionalnych menedżerów, rozbudowę oferty działań terenowych oraz nadzorowanie projektów sprzedażowych dla klientów agencji. Wcześniej pracowała jako Head of Promotion w agencji V&P, gdzie zarządzała działem field marketingu i współpracowała głównie z markami sektora FMCG. Realizowała również działania BTL na stanowisku Account Managera agencji X5. (mb)