Maczfit, producent diet pudełkowych, wystartował z nową kampanią reklamową „Mmm… Maczfit”, której celem jest podkreślenie, że zdrowe jedzenie może być również smaczne. Nowa platforma komunikacji jest także kolejnym krokiem marki w budowaniu silnej relacji z klientami.
„Chcieliśmy, aby nowa kampania »Mmm… Maczfit« odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz »mmm«. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące” – wyjaśnia zamysł kampanii Małgorzata Wierzbicka, Omnichannel Director w Maczfit.
Hasło promocyjne „Mmm… Maczfit”, które w kilku odsłonach będzie towarzyszyło nowej kampanii, to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamierzona gra słów rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand – przekazała marka w komunikacie prasowym.
Nowa kampania to także okazja do poinformowania o rozbudowie oferty marki. Maczfit poszerzył ofertę swoich diet o nowy segment – obok dotychczasowych opcji gotowych diet i możliwości wyboru menu, oferuje teraz także „zestawy trio”, które składają się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. Zestawy powstały z myślą o osobach, które chcą jeść zdrowo również poza domem, będąc w pracy czy na uczelni.
W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty wideo, które pojawią się w digitalu. Działania związane z kampanią „Mmm… Maczfit” będzie można zobaczyć również w kanałach społecznościowych marki (na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTubie) oraz w outdoorze.