W lipcu 2022 roku Magda Zubrycka-Wernerowska zaczęła pracę w agencji Lightbe. Objęła stanowisko Senior PR Consultantki i odpowiada za obsługę marek SmartVerum, Droplo i Nethansa. Do jej obowiązków należy m.in., tworzenie i realizowanie strategii komunikacji oraz prowadzenie działań media relations.
Zubrycka-Wernerowska ma ponad dziesięć lat doświadczenia w działalności medialnej. Zdobywała je w obszarze PR-u politycznego (m oraz .in. w pracy dla Kukiz’15) oraz prowadząc kampanie wizerunkowe i promocyjne dla organizacji charytatywnych, takich jak Stowarzyszenie Wiosna.
Działa także na polu literackim i dziennikarskim – jest tłumaczką bestsellerów uznanych autorów związaną ze Storytel, współpracuje z wydawnictwem Albatros. Publikowała m.in. w Gazecie Olsztyńskiej, magazynie „Myśl.pl”, pełniła też funkcję redaktorki językowej w „Do Rzeczy”.
Jest absolwentką Wydziału Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych SGH. (mb)