Na początku stycznia 2023 roku do Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Banasik. Objęła stanowisko dyrektorki pionu komunikacji konsumenckiej (Consumer Comms Practice) i funkcję Head of Creative Services. W nowej roli będzie wzmacniać kompetencje związane z niestandardowymi rozwiązaniami kampanijnymi.
Wraz z dołączeniem Magdaleny Banasik do zespołu H+K zakończył się proces budowy Warsaw Creative Hub – kreatywnej struktury agencji – w skład której wchodzą jeszcze: Zofia Smełka-Leszczyńska, Chief Creative Strategist, Bartek Szymeczko, Director Content + Publishing, i Łukasz Malanowski, Head of Studio.
Magdalena Banasik ma ponad 18 lat doświadczenia w tworzeniu kampanii marketingowych. Przed dołączeniem do H+K była związana z agencjami reklamowymi, m.in. DDB, Havas, McCann Worldgroup i K2Create. Tworzyła koncepcje kreatywne dla firm takich jak: McDonald’s, „Gazeta Wyborcza”, Ikea, Peugeot, Reckitt Benckiser czy Wyborowa. Przez ostatni rok nadzorowała dział kreacji w agencji K2Create jako Head of Creatives. (bs)