poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMagdalena Bugajło nową dyrektorką komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce

Magdalena Bugajło nową dyrektorką komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce

Panattoni, europejska firma z branży nieruchomości przemysłowych, powiększa swój zespół w Polsce. Magdalena Bugajło i Malwina Pawłowska objęły stanowiska w obszarze marketingu i komunikacji.

Magdalena Bugajło została w sierpniu 2022 roku dyrektorką komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce. Będzie nadzorować pracę kilkuosobowego działu, skupiając się na krajowych działaniach w obszarze marketingu, CRS-u, employer brandingu, komunikacji korporacyjnej, social mediów, strategii komunikacyjnych, relacji z mediami.

Bugajło ma 14-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie siedem lat była związana z DHL Parcel, gdzie pełniła funkcję dyrektorki ds. komunikacji marketingowej i PR oraz rzeczniczki prasowej. Była odpowiedzialna m.in. za tworzenie strategii komunikacji, wprowadzenie na rynek brandu DHL Parcel, rozwój mediów społecznościowych, działania partnerskie i sponsoringowe, szeroko pojęty wizerunek marki oraz zarządzanie kryzysowe. Wcześniej, przez sześć lat związana była z firmą Netia, gdzie była kierowniczką ds. komunikacji korporacyjnej oraz kierowniczką ds. komunikacji wewnętrznej.

Ukończyła iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego.

Do zespołu dołączyła też Malwina Pawłowska. W czerwcu 2022 roku objęła stanowisko Marketing Business Strategy Director. W Panattoni będzie m.in. wspierać biznes w zakresie efektywności procesów, CRM, dzielenia się wiedzą i wreszcie definiowania USP na coraz bardziej konkurencyjnym rynku nieruchomości przemysłowych. Ma 18-letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Była m.in. szefową działu marketingu i komunikacji spółki biurowej Skanska w Polsce. Odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe, pozycjonowanie marki i współtworzenie koncepcji produktów. W obszarze swoich kompetencji łączyła tematy zrównoważonego rozwoju, innowacji, zdrowia i bezpieczeństwa. Pełniła również funkcję członka rozszerzonego zarządu firmy. Wcześniej kierowała działem marketingu i PR Ghelamco Poland oraz odpowiadała za marketing i komunikację w grupie GTC na poziomie CEE i SEE. Współtworzyła również pierwszy raport ESG spółki deweloperskiej na rynku CEE.

Malwina Pawłowska

Przełożoną nowych członkiń zespołu będzie Anita Pietrykowska, Head of Marketing & Communications Europe. Z Panattoni jest związana od 13 lat, a od 17 lat z branżą obiektów przemysłowych. Nadzoruje wszystkie działania z zakresu marketingu i komunikacji w Europie, Wielkiej Brytanii oraz Indiach. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj