W kwietniu 2025 roku Warsaw Creatives poinformowało, że zespół agencji zasiliła Magdalena Moczarska. Objęła nowo utworzone stanowisko Senior Advocacy & Communication Manager. W tej roli łączy kompetencje z zakresu PR, strategii oraz influencer marketingu, co ma wzmocnić holistyczne podejście agencji do obsługi klientów.
Moczarska do Warsaw Creatives dołączyła w styczniu 2025. Odpowiada m.in. za dalszy rozwój i prowadzenie przedsięwzięć marketingowych marki Swarovski. Zajmuje się ponadto koordynacją bieżących kampanii oraz planowaniem długofalowych strategii dla nowych i obecnych klientów agencji. Ma także wesprzeć firmę w komunikacji z otoczeniem, przez poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz wprowadzanie rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku.
„Dołączam do Warsaw Creatives z przekonaniem, że efektywna komunikacja to ta, która przekłada się na konkretne wyniki. Moim priorytetem od lat jest rozwijanie projektów, które nie tylko budują widoczność, ale przede wszystkim wspierają realizację konkretnych celów” – przekazuje Moczarska.
Magdalena Moczarska ma dziewięcioletnie doświadczenie w branży komunikacji. W swojej karierze prowadziła projekty dla globalnych oraz lokalnych marek z sektora fashion i lifestyle (Swarovski, Deichmann), ale również z branży sportowej (Puma), wnętrzarskiej (Jotex, Loberon), rozrywkowej (SkyShowtime) oraz zdrowotnej (Health Labs Care).
Wcześniej przez ponad pięć lat była związana z agencją Aliganza, ostatnio jako PR & Communication Manager. Doświadczenie zdobywała też w Fashion PR i Platinium Cast. (mb)