Do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż – producenta i dostawcy ceramiki oraz spieków wielkoformatowych – we wrześniu 2023 roku dołączyła Magdalena Pohrybieniuk. Powierzono jej funkcję szefowej działu komunikacji. Ma wesprzeć rozwój firmy na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Pohrybieniuk zajmie się komunikację zewnętrzną marki na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Będzie odpowiedzialna zarówno za komunikację produktów, innowacji i wdrożeń czy projektów specjalnych, jak i kreowanie komunikacji wewnętrznej, PR korporacyjny, ESG i CSR.
Magdalena Pohrybieniuk ma ponad 20 lat doświadczenia w PR, specjalizuje się w komunikacji marek premium z branży fashion i designu. Ostatnio kierowała projektami PR w agencji Warsaw Creatives, gdzie współpracowała z takimi markami jak Tous, HalfPrice, OMNIRES, czy Invest Komfort.
Wcześniej pracowała m.in. dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Do jej zadań należały wówczas działania związane z komunikacją, obsługą mediów oraz organizacją wydarzeń towarzyszących otwarciu i wystawie stałej, zarówno w skali lokalnej, jak i międzynarodowej. Karierę zawodową zaczęła się w agencjach BBDO oraz Spin Communications. Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego.
Wcześniej komunikacją Ceramiki Paradyż kierował Tomasz Popielawski. (mb)