Magdalena Słomczewska-Klimiuk objęła w lipcu 2018 roku stanowisko Product Portfolio Managera w ETi European Food Industries – firmie produkującej słodycze i słone przekąski, która debiutuje w Polsce. Do zadań Słomczewskiej-Klimiuk należy koordynowanie działań marketingowych, digitalowych oraz public relations, które mają wspomóc wprowadzanie produktów spółki na polski rynek.
Słomczewska-Klimiuk do ETi przeszła z Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, gdzie w latach 2008-2018 m.in. tworzyła i wdrażała strategie marketingowe i komunikacyjne dla segmentów B2B i B2C. Karierę rozpoczynała w Polskich Liniach Lotniczych LOT – zajmowała się tam tworzeniem strategii komunikacji i prowadzeniem projektów marketingowych w Polsce i za granicą. Pracowała też w PKO TFI.
Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing i public relations w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle. Posiada również certyfikat DIMAQ. (mp)