League of American Communications Professionals wyłoniła zwycięzców w konkursie Magellan Awards. Laury otrzymały dwie polskie agencje: Vision Group i Think Kong.
Vision Group nagrodzono Platinum Award Overall w kategorii „Corporate/Organizational Communications (Corporation/For-Profit Organization)” za pracę „Fit for Work”. Projekt agencja zrealizowała na zlecenie Abbott Laboratories. Informował o ekonomicznych i społecznych skutkach schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego. „Fit for Work” wyróżniono również 13. lokatą w rankingu 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych 2011 roku oraz tytułem Best Return-on-Investment. W końcowej ocenie jury kampania otrzymała 99 na 100 pkt. Przygotowywał ją 4-osobowy zespól konsultantów.
Wśród laureatów znalazł się też Think Kong, który zdobył w kategorii Business-to-business Silver Award za „Mobiliusza” – projekt przygotowany dla Adobe Systems. 97 punktów dało agencji 27. miejsce w rankingu Top 50. Za prowadzenie kampanii ze strony agencji odpowiadał zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreację odpowiadała Iwona Piechocka, art director Think Kong. Koordynacją kampanii ze strony Adobe zajmowała się Klaudia Jaworska, senior marketing manager Adobe Systems w Polsce. (es)