Jedna platynowa, sześć złotych, cztery srebrne i jedna brązowa statuetka to tegoroczny wynik polskich agencji uczestniczących w konkursie Magellan Awards 2013. Wśród autorów nagrodzonych prac znalazły się agencje Procontent, Vision Group, Monday PR, Think Kong, Partner of Promotion, Alert Media Communications, Sarota PR i 24/7 Communications.
Trzy złote statuetki przypadły agencji Procontent (za działania komunikacyjne dla Polpharmy, Instytutu Oświaty Zdrowotnej oraz Saxo Bank Polska). Również trzy nagrody zdobyła agencja 24/7 (potrójne srebro za działania na rzecz Procter&Gamble oraz McDonald’s Polska).
Poza nimi nagrodzono także agencje Alert Media (platynowa nagroda za projekt na rzecz Mondelez Polska), Sarota PR (złoto za działania dla SAPPHIRE Polska), Partner of Promotion (srebrna nagroda za projekt „Spartanie dzieciom”), Think Kong (złoto za działania dla Grupy Nowy Szpital), Monday PR (brązowa nagroda za projekt „Nadzieja na mundial”) i Vision Group (złota statuetka za obsługę Szczytu Laueratów Pokojowej Nagrody Nobla).
Poza polskimi agencjami w konkursie nagrodzono także agencje z USA (13 nagród), Turcji (7 statuetek), Holandii (2 nagrody) i Rumunii (1 nagroda). (ks)