Wiemy już, które polskie agencje zostały wyróżnione statuetkami Magellan Awards. Są to: Alert Media Communication, On Board PR oraz Partner of Promotion. Alert Media wyróżniono brązową statuetką w kategorii „Community Relations” (podkategoria: Corporations&Non-Profit Organizations) za projekt „Mediastarter” dla firmy Canal Plus Cyfrowy. On Board przyznano brązowego Magellana w kategorii „Community Relations” (Government & Education) za prowadzenie kampanii „Partnerska rodzina”, którą realizowano w ramach projektu „Elastyczny Pracownik – Partnerska Rodzina” koordynowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Białymstoku. Agencję wyróżniono także honorową statuetką w kategorii „Corporate/Organizational Communications (Governments, Non-Profits & Trade Associations)za kampanię na rzecz wzrostu płac pracowników ochrony, realizowanej dla NSZZ „Solidarność”.
Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii „Corporate/Organizational Communications” (Corporation/For-Profit Organizations) za kampanię „Najbardziej dochodowa kolej na świecie” dla CTL Logistics oraz za akcję „Grecki fenomen w Polsce” dla Polbanku EFG. Ponadto agencji przyznano także dwie nagrody w kategorii Product/Service Comms: Consumer, (Europe) (w przedziale* do 100 milionów dolarów): Platynowego Magellena za projekt „Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów” dla Electronic Art oraz Srebrnego Magellana za kampanię „Warto kupować w Agito”.
Magellan Awards 2008 to ósma edycja corocznego konkursu, którego organizatorem jest LACP – League of American Communications Professionals – organizacja skupiająca profesjonalistów z dziedziny komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.
Pełna lista tegorocznych zwycięzców znajduje się na stronie.
*Przedział odnosi się do rocznych przychodów firmy, dla której realizowany był projekt. (kk)