W trzecim kwartale 2019 roku działalność rozpoczęła Magna Talenta – nowa agencja personalbrandingowa stworzona przez 38 Group. Jej powstanie uzupełnia kompetencje, którymi do tej pory nie zajmowało się 38 Content Communication również należące do 38 Group.
Magna Talenta specjalizuje się w dziedzinach takich jak: zarządzanie reputacją, budowanie wizerunku ekspertów w mediach, social selling i employer branding. Głównym obszarem działań agencji ma być portal społecznościowy LinkedIn.
Za działania operacyjne agencji odpowiada Piotr Grządziel. „Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake newsów i pseudoekspertów z trzymiesięcznym doświadczeniem, potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych” – mówi Grządziel.
W gronie klientów są firmy z branż takich jak finansowa, hotelarska i produkcyjna. (ak)