„Jak brzmiałyby polskie przysłowia, gdybyśmy w życiu mieli więcej przyjemności?” – takie pytanie zadaje marka Magnum, która rozpoczyna kampanię zachęcającą do pozytywnego myślenia.
Marka lodów należąca do koncernu Unilever oraz sieć sklepów Żabka ruszyły z kampanią „Magnum inspiruje przyjemnością”, w ramach której chcą otworzyć Polaków na doznawanie przyjemności i szukanie pozytywów na co dzień.
W związku z tym zmianom poddano polskie przysłowia – tak, by brzmiały pozytywnie. „Chwal dzień przed zachodem słońca”, „Przyjemność matką mądrych” – zachęca Magnum.
Marka Magnum w swojej komunikacji podejmuje temat codziennych przyjemności i zachęca konsumentów do budowania „pozytywnego mindsetu”.
Co więcej, w ramach aktywności CSR marka wspiera też działania Fundacji Można Zwariować, zajmującej się psychoedukacją. Efektem współpracy jest m.in. dwuodcinkowy podcast dotyczący codziennych przyjemności, w którym ekspertki i eksperci opowiadają o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka. Podcast można znaleźć na kanale fundacji na Spotify.
Marka wraz z fundacją zorganizowały także panel dyskusyjny pod tytułem „Wpływ drobnych przyjemności na dobrostan człowieka”, który odbył się 19 czerwca 2024 roku w Warszawie. W dyskusji prowadzonej przez Annę Cyklińską z Fundacji Można Zwariować wzięli udział:
• podcasterka, dziennikarka, smakoszka i podróżniczka, mówiąca o świadomym życiu i celebracji codzienności Karolina Sobańska
• dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, trenerka wystąpień publicznych Kamila Kalińczak
• dr n. med. Robert Kowalczyk, psycholog, psychoterapeuta i seksuolog
Wybrane wątki rozmowy będą dostępne w formie wideo na kanale fundacji na Instagramie.
Podczas spotkania marka Magnum przekazała Fundacji Można Zwariować darowiznę w wysokości 100 tys. zł na cele statutowe.
„Wsparcie ze strony takich marek, jak Magnum czy Żabka, jest czymś, co NGO-som naprawdę dodaje skrzydeł! To dzięki partnerom z sektora prywatnego jesteśmy w stanie szybko i efektywnie tworzyć projekty, których realizacja ścieżką grantową zajęłaby długie miesiące i pewnie miała mniejszy impakt. Jako Fundacja Można Zwariować doceniamy to zaufanie, wiarę w naszą misję i chęć wspólnego działania” – mówi Cleo Ćwiek, prezeska zarządu Fundacji Można Zwariować.
Kampania wystartowała w maju 2024 roku, a jej początkiem był konkurs dla konsumentów, w którym główną nagrodą był wakacyjny wyjazd na Bali. Działania nagłaśniające konkurs objęły digital i social media oraz aplikację Żabka i współpracę z influencerami.
Za realizację kampanii odpowiada agencja VML, do której zadań należą: strategia, kreacja, produkcja wszystkich materiałów kampanijnych, działania z influencerami oraz organizacja eventu. Zakupem mediów zajęło się Mindshare, a organizacją konkursu – agencja Smolar. (mb)