W listopadzie 2022 roku, w związku z rozwojem portfolio klientów, do agencji Noise PR dołączyli Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, jako ekspertka w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych, oraz Michał Łazowski jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej.
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz w Noise PR odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych. Z komunikacją związana jest od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała po stronie agencyjnej (Goldbach Interactive Poland, DIFERENTE, Tailor Made PR, Project: People) i podczas realizacji własnych projektów. W mediach pracowała przez kilka lat, obejmowała m.in. stanowisko redaktor naczelnej jednego z portali lokalnych. Współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami.
Michał Łazowski w agencji odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy polityczne, społeczne oraz gospodarcze. Z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO oraz organizacji biznesowych. Doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”), organizacjach pozarządowych (Związek Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (Defence24). (bs)