W grudniu 2024 roku Somfy – producent rozwiązań automatyki domowej i smart Home – poinformował, że do firmy dołączyła Małgorzata Jasińska. Objęła stanowisko dyrektorki marketingu w Europie Wschodniej.
Jasińska odpowiada za promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (m.in. w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach bałtyckich i bałkańskich). Działania marketingowe mają podkreślać zaangażowanie Somfy w budowanie świadomości partnerów biznesowych i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków i koniecznych działań w zakresie redukcji emisji CO2.
Jasińska zajmie się także wprowadzeniem kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta ma zostać dostosowana do ścieżki klienta i objąć każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, po zakup i obsługę posprzedażową.
Małgorzata Jasińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa. Realizowała strategie go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Współtworzyła i realizowała także procesy transformacji cyfrowej. Ma też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności. Ostatnio, przez ponad 13 lat, pracowała w MSA – The Safety Company.
Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. (mb)