sobota, 5 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryMałgorzata Morańska liderką różnorodności i inkluzywności w Unum

Małgorzata Morańska liderką różnorodności i inkluzywności w Unum

W marcu 2025 roku Małgorzata Morańska objęła kolejną rolę w firmie ubezpieczeniowej Unum Życie TuiR. Teraz, oprócz pełnienia funkcji rzeczniczki prasowej, kierowniczki zespołu komunikacji korporacyjnej oraz prezeski Fundacji Unum, będzie także liderką Inclusion & Diversity. Dotychczas liderem różnorodności i inkluzywności w firmie był Michał Płaczkiewicz, dyrektor HR, marketingu i komunikacji korporacyjnej.

W nowej roli Morańska skupi się na wspieraniu lokalnych grup Inclusion & Diversity oraz rozwijaniu inicjatyw związanych z inkluzywnością, będzie także reprezentowała polski zespół na arenie międzynarodowej.

Jak przekazała redakcji PRoto.pl, chociaż oficjalnie zaczęła pełnić tę funkcję w marcu bieżącego roku, to inkluzywność i różnorodność od dawna były jej bliskie. „Już wcześniej angażowałam się w inicjatywy I&D w grupie Unum i wspierałam lokalne działania w Polsce. To niezwykle cenne doświadczenia, które pozwoliły mi lepiej zrozumieć potrzeby naszych zespołów i zdobyć wiedzę, którą teraz mogę przekuć w działanie” – wyjaśnia. „Ta rola łączy się z moją misją osoby odpowiedzialnej za komunikację oraz działania społeczne Unum – dbaniem o kulturę dialogu, szacunku i transparentności w naszej organizacji” – dodała.

Małgorzata Morańska to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem. Od 2016 roku jest związana z Unum, gdzie odpowiada za komunikację korporacyjną, pełni funkcję rzeczniczki prasowej, a także zarządza Fundacją Unum, rozwijając wolontariat pracowniczy i wzmacniając kulturę odpowiedzialności społecznej. W branży finansowej działa od 2009 roku. Pracowała m.in. w Europ Assistance Polska, gdzie rozwijała działania PR, dbała o komunikację, marketing i CSR. Współtworzyła też strategie PR i komunikacji w spółkach Metlife.

Morańska angażuje się w rozwój rynku ubezpieczeń także poza Unum. Jako przewodnicząca Komisji PR w Polskiej Izbie Ubezpieczeń współpracuje z rzecznikami pozostałych towarzystw ubezpieczeniowych nad wizerunkiem całej branży. Od 2023 roku jest również członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

Ukończyła London School of Public Relations oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim z psychologii komunikacji z mediami. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj