Z początkiem maja 2024 roku Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w Burda Media Polska.
Od 2022 roku w firmie pełni funkcję dyrektorki marketingu i odpowiada m.in. za działania promocyjne i marketingowe oraz komunikację korporacyjną. Wraz ze zmianą stanowiska zakres jej obowiązków został rozszerzony o komunikację wewnętrzną, która dotychczas była realizowana przez zespół People, Culture & Communication.
Nocuń-Zygmuntowicz ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w obszarze marketingu. W Burda Media Polska pracuje od dziesięciu lat, gdzie m.in. jako dyrektorka sprzedaży zarządzała działami Integrated Projects oraz Custom Publishing. Była także odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie platformy influencer marketingu BDigital.
Wcześniej przez ponad pięć lat była związana z National Geographic Polska i Focus, gdzie obejmowała stanowisko dyrektorki ds. promocji i publikacji. Była też związana m.in. z G+J Gruner+Jahr Polska, Axel Springer Polska oraz RRM – biurem reklamy Radia Zet. (ao)