BMW w lipcu 2024 roku zaprezentowało nowy spot reklamowy, który stworzyła dla marki trójka artystów: reżyserka i scenarzystka Małgorzata Szumowska, operator filmowy i scenarzysta Michał Englert oraz śpiewak operowy i kontratenor Jakub Józef Orliński.
Małgorzata Szumowska i Michał Englert wspólnie wyreżyserowali spot dla elektrycznego modelu BMW i7 M70 xDrive. Przed kamerą w towarzystwie Małgorzaty Szumowskiej pojawił się także śpiewak operowy Jakub Józef Orliński, który użyczył też swojego głosu na potrzeby produkcji.
Jak podkreśla Małgorzata Szumowska, marka dała artystom niemal całkowitą wolność w tworzeniu filmu. „Chcieliśmy stworzyć coś, co odda piękno i czystość głosu, który budzi do życia maszynę. Wierzę, że za sprawą niesamowitego świata wykreowanego przez Michała Englerta udało się to osiągnąć w pełni” – mówi reżyserka.
„Twórczość artystów jest znana na całym świecie. Ich pasja i bezkompromisowość to inspiracja, z którą utożsamia się BMW i pokazuje w ramach najnowszej kampanii” – przekazuje marka. „Dostarczanie niezapomnianych przeżyć” – to, jak wyjaśnia producent samochodów, element wspólny łączący trójkę artystów oraz najnowszą kampanię reklamową modelu BMW.
„Współpraca z Małgorzatą, Jakubem oraz Michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. To artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. Jednocześnie pozostają wierni sobie” – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.
Spot reklamowy będzie prezentowany w polskich kinach w lipcu 2024 roku. Został także opublikowany na oficjalnym kanale BMW Polska na YouTubie.
(mb)