Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z projektem „Przedsiębiorcza Małopolska – rozwój przedsiębiorczości technologicznej w regionie”. Do zadań wykonawcy należeć będzie realizacja kampanii w mediach i portalach społecznościowych, a także produkcja materiałów filmowych i spotu dźwiękowego, obsługa fotograficzna wydarzeń oraz wykonywanie projektów graficznych.
Szacunkowa wartość zamówienia to ponad 137 tys. zł netto. Wybrana firma będzie prowadzić kampanię do 15 marca 2020 roku.
Zgłaszający się powinni stworzyć propozycję scenariusza do filmu zachęcającego do udziału w kolejnej edycji programu akceleracyjnego, przedstawić propozycję dwóch postów na profil na Facebooku, zachęcających do udziału w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości w Małopolsce 2019 oraz w spotkaniu organizowanym w ramach StartUp Europe Week. Powinni także przedstawić propozycję współpracy z portalami, serwisami internetowymi i influencerem oraz propozycję baneru internetowego oraz hasła przewodniego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2019.
Od zgłaszających się firm wymaga się wykazania odpowiednio zrealizowanych projektów z ostatnich trzech lat (lub w czasie trwania działalności firmy, jeśli istnieje ona krócej) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, które zlecały usługi oraz referencji. Wykonane projekty powinny być kampaniami promocyjnymi prowadzonymi w internecie, dla których stworzone zostały materiały prasowe i grafiki, o wartości co najmniej 70 tys. zł brutto.
Oferty można składać za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Zamówień Publicznych do 3 kwietnia 2019 do godziny 12:00.
Zgłaszający się zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 2500 zł.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (ak)