Właśnie rusza letnia promocja Małopolski, która oparta jest na poznawaniu regionu „od kuchni”. Projekt pod przewrotnym hasłem „Smakowanie Małopolski” ma na celu zaproszenie do „smakowania” wszystkiego co najlepsze w regionie – nie tylko kulinariów, ale i kultury, dziedzictwa historycznego czy bogactwa krajobrazów. Projekt w głównej mierze skierowany jest do mieszkańców Polski, w tym samej Małopolski. Akcję współtworzą władze województwa oraz telewizja Discovety Networks Central Europe.
Poza działaniami w telewizji, organizatorzy przewidują także kampanię reklamową na billboardach w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Trójmieście oraz na Śląsku; dodatkowo spoty reklamowe pojawią się w warszawskim metrze. Wśród eventów promujących projekt będzie między innymi układanie wizerunku królowej Bony z warzyw czy wspólne gotowanie zupy na krakowskim rynku.
Akcja promocyjna Małopolski potrwa do końca wakacji.(ał)
Czytaj więcej.