Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon ogłosiło konkurs na opracowanie wstępnej identyfikacji wizualnej. Instytucja chce, aby nowa identyfikacja kojarzyła się z edukacją i człowiekiem oraz żeby była czytelna i nowoczesna. Ma iść w parze z nową siedzibą centrum nauki, która powstanie do 2022 roku.
Zgłaszający się powinni zaprojektować kolorową i achromatyczną wersję logo oraz standardowy roll-up. „Chcieliśmy dać projektantom możliwość popisania się pomysłowością, aby identyfikacja centrum była wyjątkowa” – tłumaczy Piotr Szymański, dyrektor Cogiteonu.
Logo ma się składać z sygnetu oraz logotypu Cogiteon. Kojarzyć się ma z nauką, człowiekiem, rozwojem zainteresowań, rozrywką, dostępnością i otwartością. Organizatorzy preferują wyrazistą i oryginalną kolorystykę odwołującą się do głównego tematu wystawy stałej: człowiek w sieci relacji.
Na projekcie roll-upu znaleźć się ma propozycja logo Cogiteonu, opatrzona logotypem Instytucji Kultury Województwa Małopolskiego, logo Województwa Małopolskiego, propozycja kolorystyki, ikony oraz hasło promocyjne „Włącza myślenie o człowieku”.
Nagroda oraz umowa na wykonanie wybranych gotowych elementów graficznych wynosi łącznie 18 tysięcy złotych brutto. Prace konkursowe należy wysyłać na adres Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon do 31 maja 2019 roku do godziny 15:00. Wyniki zostaną ogłoszone do 12 czerwca 2019 roku.
Szczegółowy regulamin konkursu można znaleźć na stronie. (ak)